|
Post by Ingmar de Heiden on Oct 3, 2003 16:58:21 GMT -5
het was al laat op de avond en in de herberg waar Ingmar zich bevond was het erg rustig. Aan de bar zat niemand en aan de tafeltjes af en toe wel wat vreemde gasten. snachtend naar een avontuur keek hij om zich heen alsof er iemand in de bar het aan hem zou gaan aanbieden.
"doe nog maar een biertje" zei hij tegen de barman
|
|
Maankind
Wiccan 'kom maar op' member
|
Post by Maankind on Oct 5, 2003 5:13:31 GMT -5
"Bier, ben je wel goed bij je hoofd?" vroeg een stem plots ongelovig achter hem. Ingmar draaide zich met een ruk om en zag een klein meisje staan, dat hem spottend bekeek. "Nee dus," zei ze op dezelfde snerende toon. Ingmar kon het niet meer aan, bespot worden door zo'n lilliputter. "En wie denk je dat jij bent?" "Ik? Maankind, nog gezond bij mijn verstand, wat je van jou blijkbaar niet kunt zeggen." Ingmar begon het echt wel op zijn heupen te krijgen, wat moest hij hier mee doen? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sorry, ik kon het gewoon niet laten ;d
dadakes Maankind
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Oct 7, 2003 12:03:19 GMT -5
met de meest verbaasde blik bleef hij eht meisje aankijken. "zeg, ga jij ff emt je poppen spelen ofzo" Het meisje was duidelijk beledigd, en voordat ze iets terug kon zeggen stormde er een man de bar binnen. hij liep naar de barman, gaf hem een zakje met waarscheinlijk geld en vertrok weer net zo snel.
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Nov 8, 2003 6:07:27 GMT -5
na heel erg lang stil gezeten te hebben besloot Ingmar achter de man aan te gaan. hij leggde een paar muntstukken neer (de barman zag het) en hij vertrok de duisternis in.
|
|
Maankind
|
Post by Maankind on Dec 11, 2003 10:44:05 GMT -5
Hij liep vlug naar de stal, van plan op zijn paard te springen. Er was echter één probleem: er zat al iemand op... "Kom daar eens vlug vanaf!" beval hij Maankind niet al te vriendelijk, zich ondertussen wanhopig afvragend hoe ze hier zo vlug had kunnen komen... "Waarom zou ik?" vroeg die echter spottend, "er is hier plaats genoeg voor twee" En toen ze zijn twijfelende blik zag, spotte ze verder "...of ben je niet zo stoer als je je voordoet? Oehoehoeh, is kleine Inmar bang om samen met een vrouw op een paard te zitten?" Daar had ze zijn zere plek mee geraakt, Ingmar sprong op zijn paard en spoorde het aan, zodat het de stal uitstoof.
dadakes Maankind
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Dec 13, 2003 13:31:02 GMT -5
het paard was ooit eens betoverd door elven en maakt geen geluid als het liep. ze zagen in de verte de man een steeg in gaan. Bij de steeg stapte Ingmar af. "het intereseert me neit wat jij gaat doen, maar k ga door". en hij liep de steeg in. dat zag er best vet uit, zo in het maanlicht met zn mantel achter m aan door de wind
|
|
Maankind
|
Post by Maankind on Dec 26, 2003 7:11:51 GMT -5
"Heej mannetje, jij gaat nergens heen zonder mij, jij!" Zo vlug als haar korte beentjes haar dragen konden, liep Maankind Ingmar achterna. Net toen ze hem ingehaald had, bleef Ingmar plots staan, waardoor ze tegen hem opbotste. "Zeg kon je niet wat uitkijken," fluisterde ze verontwaardigd, maar toen zag ze waarom Ingmar stil was blijven staan...
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Dec 27, 2003 8:48:59 GMT -5
voor hen stond de grootste deur die je je maar kan bedenken die mogelijk in zon steegje kan staan. met een goud ingelegde deurpost (ofzo) en veel hout.... ook zat er een kleiner deurtje in voor normale mensen
|
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Dec 29, 2003 11:28:59 GMT -5
de bijl vloog op Ingmar en maankind af, met een behendige beweging gooide hij maankind en zichzelf aan de kant. "dat scheelde niet veel" zei ingmar nog een beetje geschokt, maar met woede in zn ogen. de kobold begon iets te brabbelen en met zijn armen te zwaaien. zonder nog enige twijfel trok ingmar zijn zwaard en maakte de kobold met de grond gelijk. "praten zei je?"zei maankind tegen ingmar "je had het veel beter kunnen doen". "wijsneus..."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ik zal proberen janet vandaag over te halen om mee te doen
|
|
Maankind
|
Post by Maankind on Dec 29, 2003 11:46:44 GMT -5
Jibbie! *doet cheerleaderdansje* We hebben een J, we hebben een A, we hebben een N, een N, een E en een T! Janneeeeeeeeeeeheeet *slaat zichzelf met pompon en valt bewusteloos neer* ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Maankind maakte een spottende buiging en volgde Ingmar mee naar binnen. "Kijk maar uit, straks zit heel dat gebouw nog vol met van die slijmerige snotventjes," zei ze met een walgende blik toen ze over de kobold stapte. Maar toen Ingmar de deur opendeed, zagen ze iets heel anders...
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Dec 30, 2003 13:56:12 GMT -5
voor eht stond een slijmerig snotVROUWTJE. gewapend met een deegroller keek ze de twee argwanend aan. "maankind, ik heb geen zin, laat eens zien wat jij voor leuks kan".
|
|
Maankind
|
Post by Maankind on Dec 30, 2003 14:49:20 GMT -5
"He bah, moet ik weer eens het vuile werk opknappen," mompelde Maankind een beetje zeurderig voordat ze haar dolk tevoorschijn haalde. "Let goed op, mannetje, hier kan je nog wat van leren," zei ze tamelijk verwaand, en stapte op het snotvrouwtje aka de deegrolkoboldin af. Voordat ze echter nog maar had kunnen toesteken, kreeg ze de rol al op haar hoofd. Tegelijk met de gebruikelijke sterretjes stak ook een gevaarlijke woede de kop op en na een kort maar hevig gevecht lag het vrouwtje een beetje nutteloos op de vloer. Maankind pakte de deegrol op en stak die in haar zak "Misschien komt die ooit nog wel eens van pas," mompelde ze. "Jah, als je eens gezellig pannenkoeken zou willen bakken misschien," merkte Ingmar sarcastisch op, maar na een bliksemende blik van Maankind stelde hij maar vlug voor om door te gaan.
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Dec 31, 2003 6:08:47 GMT -5
"daar is een hal" hij liep naar de hal, er waren drie deuren "we nemen eerst de meest linkse" hij nam de meest rechtse. "dat is verkeerd"merkte maankind eigenwijs op "dat weet ik, maar eeh... dat is om de vijand op het verkeerde been te leiden..."zei hij een beetje stotterend en liep verder
|
|
|
Post by Janet on Jan 2, 2004 14:38:09 GMT -5
maar wat ze geen van beide in de gaten hadden is dat ze vanaf het begin af aan al worden gevolgd. Van de hergberg tot de stal, van de stal naar de steeg, van de steeg tot de deur, van de deur tot de hal en van de hal tot de drie deuren. En zelfs hier zal de achtervolgster hun niet uit haar ogen verleizen.........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ (lijkt het ergens op? anders hou ik er meteen weer mee op)
|
|