|
Post by Ingmar de Heiden on Jan 2, 2004 17:09:10 GMT -5
"volgens mij worden we achtervolgd..."
|
|
|
Post by Janet on Jan 7, 2004 4:49:53 GMT -5
janet kwam te voorschijn en richte haar dolk op ingmar zijn keel en vroeg vriendelijk of ze met hun mee mocht
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Jan 9, 2004 10:43:49 GMT -5
argwaan keek ingmar het kleine meisje dat een dolk tegen zn keel aanhield aan. "als jij dat wil... loop maar neit in de weg." hij draaide zich om en liep verder
|
|
|
Post by Janet on Jan 18, 2004 5:04:23 GMT -5
nog geen twee tellen later zei janet tegen ingmar: 'ik wil niet veel zeggen hoor maar we moeten die kant op'. ze wees naar een deur in de vorm van 2 draken die in elkaar verstrengelt zijn omringt door een grote doornstruik.
ingmar en maankind hadden geen van beide deur opgemerkt en waren iet wat ongeloofwaardig........
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Jan 30, 2004 6:57:19 GMT -5
"ligt eraan.. zijn er orcs?"
|
|
|
Post by Janet on Feb 1, 2004 5:46:11 GMT -5
het werd ingmar al gauw duidelijk dat janet vrij dwars was en om ingmar nog meer op zijn voet te trappen zei janet: 'je bent toch niet bang voor een paar orcs of wel soms'?
maar of ze er zijn weet ik niet toen ik hier voor het laatst was waren ze er niet.
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Feb 6, 2004 9:47:39 GMT -5
"hmm, ik ben juist NIET bang voor orcs, en als ze er neit zijn ga ik gewoon mijn eigen weg!"
|
|
|
Post by Janet on Feb 8, 2004 7:10:43 GMT -5
Daar komen we maar op een manier achter..... zullen we dan maar en ze liepen met z'n drieën richting de deur. Hoe dichter ze bij de deur kwamen hoe harder het geluid van voetstappen werd. toen ze pal voor de deur stonden draaide ingmar zich om, hij besloot om zijn eigen weg te kiezen. Eenmaal omgedraaid moest ingmar drie keer slikken. Er stond een héél leger van orcs achter hun. Janet zei heb je nou je zin Ingmar bazzelde iets wat op ja klonk................
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Feb 16, 2004 7:32:08 GMT -5
hij pakte zijn zwaar en knielde op de grond. Met zijn ogen dicht deed hij een soort gebedje in het elfs en hij stond weer op. "gaat er iemand mee doen of ben ik alleen??"
|
|
|
Post by Janet on Feb 17, 2004 6:30:50 GMT -5
Janet keek Ingmar aan en zei: waar wachten we nog op......
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Feb 22, 2004 18:27:17 GMT -5
"kom op dan!" en met zn twee'n rende ze op de orks af. maankind vond het een beetje een overdreve situatie en besloot er neit aan deel te nemen.
|
|
|
Post by Janet on Feb 23, 2004 9:04:51 GMT -5
ingmar en janet genoten van elke orc die ze doorborden...... toen er geen orc meer op z'n poten stond voegden Ingmar en Janet zich weer bij Maankind en ze keken elkaar zeer tevreden aan. Ze waren klaar om hun tocht te vervolgen.
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Mar 3, 2004 6:12:33 GMT -5
"maankind, je bent verdacht stil... de hele tijd ben je maar aan het kakelen en nu zeg je niks meer.."
|
|