|
Post by Janet on Aug 27, 2003 4:31:22 GMT -5
Deze winkel staat al vermeld op het forum maar verdiend ook een eigen plaatsje. Bij Dienamiek kan je terecht voor gothic kleding voor beeldjes en beelden van draken en doodshoofden en sierraden. Er zijn ook schoenen, posters en allemaal kleine dingsigheidjes te koop. Altijd als ik bij mn nichtje ging logeren dan moesten en zou ik altijd even naar Dienamiek gaan en ik heb daar altijd mn ogen uitgekeken. Ze hebben daar draken zo mooi en zo groot dat is niet te beschrijven. Ik moet daar maar weer eens heen gaan heeft er iemand zin om mee te gaan?
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Aug 29, 2003 9:22:31 GMT -5
ik ga zeker mee... lekker naar Purmerend
|
|
|
Post by Janet on Sept 10, 2003 7:05:30 GMT -5
zullen we volgende week vrijdag gaan als ik klaar ben met werken. het is dan de 19de dus kunnen we in p'rend wat eten en dan door naar mn nichtje der jaardag (ze woont daar toch) wat vind je van het ideetje
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Sept 10, 2003 12:03:15 GMT -5
vin ik een goed ideetje... even voor de mensen die denken: wat is er op de 19de? dan hebben janet en ik 4 maanden. (misschien niet speciaal voor jullie, maar gewoon dat jullie geen rare dingen gaan denken)
|
|
|
Post by Janet on Sept 12, 2003 5:56:44 GMT -5
ja gelukkig heb ik niks.....................
|
|
|
Post by dienamiek on Nov 24, 2004 8:56:17 GMT -5
Leuk dat er al een topic over was... Inmiddels is er ook online verkoop, kom nu kijken at www.dienamiek.comGroet, Dienamiek
|
|