|
Post by Ingmar de Heiden on Apr 26, 2003 6:13:46 GMT -5
dit is mijn eerste eigen verzonnen esbat ritueel. in bijn bos staat ie in het engels, maar ik zal m heir in het nederlands vertalen: BenodigdhedenKom met water Athame of toverstok een volle maan (uiteraard) zout witte kaars (mag een waxine lichtje zijn) Wierook (naar eigen keuze) RitueelAls eerst roep je de godin en de god aan in je cirkel. Hier zijn verschillende manieren voor. Simpele spreuken zijn al voldoende, als je maar duidelijk maakt wat je wilt. Dan neem je de kom met water en sta je op met de kom hoog houdend richting de maan. Visualiseer nu dat er witte energie van de maan in je kom komt. Doe dit tot je dnek dat ie wel vol zit. Ga weer zitten voor je altaar en hou de kom ongeveer 10 seconden boven de vlam van de kaars. Hiebij visualiseer je dat de witte energie rood word (krachtiger). Dan simpel weg een snufje zout erbij. Dan nu een korte spreuk erbij: "Dank u goddin van de maan, voor uw energie en uw licht. Met dit zal ik tot de volgende volle maan mijn energie vinden." (of iets dergelijks) nu drink je het water op. Je dankt de goddin en de god voor hun aanwezigheid en je breekt de cirkel waarmee je het ritueel beeindigd. dat was m ongeveer.. en?? wat vinden jullie ervan? eerlijk zeggen ;D
|
|
|
Post by rody on Jul 3, 2003 4:38:30 GMT -5
Trouwens, deze spell zit goed inelkaar:) Goed om uit te voeren.
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Jul 4, 2003 7:01:19 GMT -5
vind je? is de eerste die ik ooit bedacht heb...... kwam zo ineens in me op
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Jul 4, 2003 7:01:34 GMT -5
het is een gave uiteraard ;D
|
|
|
Post by Janet on Sept 12, 2003 6:06:17 GMT -5
zeker en jij hebt hem zullen we hem een keer proberen?
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Sept 12, 2003 12:52:26 GMT -5
kunnen we wel een keer doen ja..
|
|
|
Post by Janet on Sept 12, 2003 13:13:58 GMT -5
lijkt mij wel gezelli
|
|