|
Post by Sayuri on Sept 22, 2003 8:38:43 GMT -5
Naam: Sayuri Leeftijd: 15 Woonplaats: Nijverdal pizza of hamster: Hamster roomboter of lantaarnpaal: Lantaarnpaal fiets of pen: Fiets * echt rare vragen, maar goed, ik heb ze beantwoord... *
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Sept 22, 2003 8:41:28 GMT -5
welkom Sayuri!!!!! w8 maar op maankind. haar vragen zijn nog leuker
|
|
|
Post by Sayuri on Sept 22, 2003 8:45:50 GMT -5
Hmz, ja ik had al zoiets gezien..moet ik al 'bang' worden... Qoezz Sayuri
|
|
|
|
Post by Sayuri on Sept 24, 2003 9:05:53 GMT -5
Mag ik je een paar vragen stellen? Ja hoor!!! Hoe kom je aan je leuke naam? Uit een boek (jaja lekker origineel) en die naam sprak me gewoon heel erg aan... Waarom een hamster? Klinkt zo lullig als ik zeg dat ik de hamster altijd nog kan opeten he... neej grapje (dom grapje...) ik heb zomaar wat gekozen, wat het eerste in me opkwam Waarom een lantaarnpaal? Ik lust geen boter... Waarom een fiets? Ben liever in de buitenlucht, dan dat ik binnen zit te schrijven met een pen... Kan je smileys nadoen? Proberen kan altijd, moet je alleen niet kijken hoe ze er uit zien... Welke niet? dees ?? Wat is je lievelingsbehangpapierlijm? Wat is je lievelingssmaak behangpapierlijm? Wat is je lievelingsachterstevorenliedje? Heb je bij deze vragen miss uitleg Welke kleur zouden boomblaadjes eigenlijk moeten hebben? Gewoon groen, dan leven ze tenminste nog en het is wel een mooie kleur Ik heb me best gedaan, hoop dat je tevreden bent... Leuke eerste kennismaking
|
|
|
Post by Janet on Sept 25, 2003 2:43:26 GMT -5
ik krijg toch haast het idee dat iedereen hier tegen hamsters is
|
|
|
Post by Sayuri on Sept 25, 2003 6:33:59 GMT -5
Ik ben niet tegen hamster hoor, Janet.. Vind het schattige beestjes... Maarre ik d8 dat iedereen zich eerst moest voorstellen?? Waarom doet niemand dat dan? Qoezz Sayuri
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Sept 25, 2003 10:29:03 GMT -5
veel leden staan wel ingeschreven op dit forum, maar komen verder nooit terug... het is treugig ja
|
|
|
Post by Janet on Sept 26, 2003 4:40:53 GMT -5
treurig maar waar
|
|
|
Post by Sayuri on Sept 26, 2003 6:44:50 GMT -5
Ik hoop in elk geval wel terug te komen (en te mogen komen...) Vind het wel leuk hier... Ik vermaak me prima...Alleen jammer dat ik 's avonds niet vaak 8er de computer dan, dus kan wat minder snel reageren...maar doe me best!!!
|
|
|
|
Post by Sayuri on Sept 28, 2003 7:12:29 GMT -5
Hmz... Ik zal wel te 'blond' zijn om deze vragen goed te beantwoorden...
Maar goed, Welk behangpapier zie je het liefste? Ik hou niet zo van behang, vind ik persoonlijk niet zo mooi, verf het liever... Ken je behangpapierlijm? Behangerslijm dus? Wat is je lievelingssmaak Niet, eet geen behangpapierlijm Wat is je lievelingsliedje achterstevoren? cap2 nav segnahC (Zo goed???)
|
|
|
Post by Janet on Sept 28, 2003 13:13:28 GMT -5
nou je begrijpt het beter dan ik....... ik ben het gewoon weer eens helemaal kwijt , maar verder ben ik wel lief
|
|
|
Post by Sayuri on Sept 29, 2003 6:43:03 GMT -5
Tuurlijk ben je wel lief!!! Ik snap het nog steeds niet hoor, maar ik heb maar wat ingevuld...Ben ik dan ook lief?
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Sept 29, 2003 8:29:27 GMT -5
iedereen hier is lief
|
|