Maankind
Wiccan 'kom maar op' member
|
Post by Maankind on Aug 22, 2003 5:47:03 GMT -5
Ik hou wel van voorstelboarden, weet je gelijk wie wie is, wie waar van houdt. En je kan lekker hylarisch gaan doen door wazige vragen te stellen. (altijd errug grappig ;D) Is maar een voorstelletje hoor.
dadakes Maankind
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Aug 22, 2003 9:25:38 GMT -5
is goed, had er zelf ook al aan gedacht
|
|
Maankind
|
Post by Maankind on Aug 24, 2003 3:24:00 GMT -5
Vraagje: mag je ook nog andere vragen stellen aan mensen die zich voorstellen? NOG wazigere vragen? *puppyblik* Asjetoe?
En statussen zijn precies veranderd. Njenje, like it, maar hoe zijn ze nu?
dadakes Maankind
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Aug 24, 2003 13:45:56 GMT -5
statusen zijn te lezen bij 'bericht van de admin'
en tuurlijk mag je ook vragen stellen aan andere leden, hoe gekker hoe beter. ik had gewoon 3 stomme kleine voorbeeldjes gegeven.
|
|
Maankind
|
Post by Maankind on Aug 25, 2003 3:49:10 GMT -5
statusen zijn te lezen bij 'bericht van de admin' en tuurlijk mag je ook vragen stellen aan andere leden, hoe gekker hoe beter. ik had gewoon 3 stomme kleine voorbeeldjes gegeven. Jaaaaaaaaaaahj!!! Ik mag vragen stellen!! *vierkantsdansje* Oef, ik dacht al dat ik zou moeten afkicken. *gaat direct in de aanval* ;D
dadakes Maankind
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Aug 29, 2003 9:34:57 GMT -5
tjakkaaa!!!!!!!!! maar wees wel vriendelijk anders komen mensen niet meer terug.
|
|
Maankind
|
Post by Maankind on Aug 30, 2003 7:58:22 GMT -5
tjakkaaa!!!!!!!!! maar wees wel vriendelijk anders komen mensen niet meer terug. Ik blijf altijd vriendelijk, nooit echt persoonlijke vragen (vragen over lievelingsgrasprietjes zijn toch niet te persoonlijk he?) en zeker geen vragen ivm relaties. Oh nee, ikke niet Waren die van jou onvriendelijk of zo? (dan weet ik het als ik me moet inhouden ofzo )
dadakes Maankind
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Sept 1, 2003 7:17:12 GMT -5
dat grassprietje von ik wel erg persoonlijk worden, maar het is dat ik jullie zo goed ken.....
|
|