|
Post by Ingmar de Heiden on Apr 20, 2003 10:22:00 GMT -5
Dit is mij BOS van buiten. Voor de rest staat erin: de wiccan rede three fould law charge of the goddes charge of the god esbats sabbatsverder komen er nog eigen rituelen in en nog een stukje over kruides.
|
|
|
Post by rody on Apr 20, 2003 11:18:31 GMT -5
Merry Meet Ingmar, Wat een mooie voorkant zeg! Ik meen het het ziet er schitterent uit. Even een vraagje: Hoe dik is jouw Book of Shadows? Zelf gebruik ik een map die ik al gebruik vanaf het moment toen ik kon schrijven Dus nu is ie behoorlijk dik. Ik schat nog dikker dan het prachtige boek uit Charmed Blessed Be, Rody
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Apr 20, 2003 16:08:42 GMT -5
haha geweldig, nee die van mij is neit zo dik, das een minpuntje. ik heb m gekocht bij een boekenhandel. ik zal nog wel een keer fotos maken van de binnenkant. de voorkant heb ik met witte verf gedaan. ben er eerlijk gezegd ook best een beetje trots op
|
|
|
Post by rody on Apr 21, 2003 2:03:14 GMT -5
Zo dus dat heb je zelf gedaan? Mooi werk hoor
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Apr 21, 2003 13:39:34 GMT -5
jaj, ik heb wel een beetje talent in me ;D
|
|
|
Post by rody on Apr 22, 2003 1:24:02 GMT -5
Blijkbaar dus Laat ik ook maar eens kijken of mijn BoS een leuk kleurtje kan krijgen.
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Apr 22, 2003 6:23:04 GMT -5
ik vin het altijd wel leuk om aan tools te werken, maar soms heb ik gewoon neit alles wat nodig is.... bij mn bos had ik eht wel, het boekje had ik al en ook een potje rooie en een potje blauwe inkt en kroon pennen. (erg leuk om mee te schrijven trouwens). en de 'decoratie' was gewoon wat verf en een kwast..... en talent uiteraard
|
|
|
Post by rody on Jul 3, 2003 4:22:23 GMT -5
Yup.. Ik werk nu lekker aan het verzamelen van edelstenen en eterische olieen:P
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Jul 4, 2003 7:23:47 GMT -5
ook leuk... ga ik ook nog eens doen.. moet niet teveel geld uit gaan geven...
|
|
|
Post by Janet on Sept 12, 2003 6:12:49 GMT -5
en dat zeg jij? wat grappig zo ken ik je bijna niet
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Sept 12, 2003 12:53:06 GMT -5
kan enit uitgeven wat je enit hebt
|
|
|
Post by Janet on Sept 12, 2003 13:16:41 GMT -5
das ook weer waar
|
|
xmin
Wiccan 'nieuwe' member
|
Post by xmin on Oct 5, 2003 6:55:04 GMT -5
Ik denk persoonlijk dat je al die tools niet per se nodig hebt, dus dat is weer fijn voor het portemonneetje! Ik haal meer inspiratie uit de heggenrijder, zoals ie op de startkabel staat in de heksenrubriek. Die heeft ook geen zwaarden etc. nodig om cirkels mee te maken. Ik heb wel mijn boek der schaduwen. Ik maak de spreuken in de linkerkant en de rechterkant schilder ik mijn voorstelling daarbij.
|
|
Maankind
Wiccan 'kom maar op' member
|
Post by Maankind on Oct 5, 2003 9:08:21 GMT -5
Ik denk persoonlijk dat je al die tools niet per se nodig hebt, dus dat is weer fijn voor het portemonneetje! Ik haal meer inspiratie uit de heggenrijder, zoals ie op de startkabel staat in de heksenrubriek. Die heeft ook geen zwaarden etc. nodig om cirkels mee te maken. Ik heb wel mijn boek der schaduwen. Ik maak de spreuken in de linkerkant en de rechterkant schilder ik mijn voorstelling daarbij. Heb je ergens volgens mij wel gelijk in... citaat uit Heks van Susan Smith "Een goede heks zou in staat moeten zijn magie (of rituelen) uit te voeren in haar nakie op de noordpool, zonder enige tools" Zoiets ongeveer dan toch. Nu niet te letterlijk gaan nemen (*kijkt naar Janet* nee, Janet, niet stiekem tickets naar de noordpool gaan kopen ) Let maar niet op mij vandaag, ben ongelooflijk droog en flauw.
dadakes Maankind
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Oct 6, 2003 3:56:21 GMT -5
tuurlijk moet het kunnen zonder tools, het is wat jij lekkerder vind werken. ze worden ook niet voor niks 'hulp'middelen genoemd
|
|