Luna
Wiccan 'nieuwe' member
|
Post by Luna on Sept 17, 2003 6:59:23 GMT -5
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier dus zal ik me even voorstellen. Mij heksennaam is Luna , ik ben bijna 27 jaar en ben getrouwd. Ik heb ook een hele leuke dochter en ben weer zwanger van de tweede. Eigenlijk ben ik mijn hele leven al een heks, maar ik ben me er pas enkele jaren geleden echt mee bezig gaan houden. Ik was altijd al erg geinteresserd in het paranormale, ben me eerst bezig gaan houden met astrologie en tarot, pas toen mijn man thuiskwam met een boek over heksen begon het kwartje te vallen. Eindelijk had ik het gevoel alsof ik thuis was en ben.
|
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Sept 17, 2003 11:13:43 GMT -5
en.... (een hele normale) hoe ben je hier gekomen?
|
|
|
Post by Janet on Sept 17, 2003 11:52:26 GMT -5
welkom en welkome (kort maar krachtig)
|
|
Luna
Wiccan 'nieuwe' member
|
Post by Luna on Sept 23, 2003 8:36:02 GMT -5
Merry meet iedereen, Je hebt wel veel maankind, maar ik wil ze wel beantwoorden. Mijn lievelingswolk is een roze wolk waar je lekker op kan zweven. Mijn heksennaam is Luna en eigenlijk zou ik zo ook wel "in het echt" willen heten. Ik zou absoluut geen man willen zijn, vrouw zijn vind ik heerlijk. Schoenmaat : 40. Ik heb een konijn en het verschil tussen mijn konijn en andere konijnen is dat mijn konijn maar 3 pootjes heeft, komt door een ongelukje mijn man ging er per ongeluk op staan . Ik was aan het surfen op zoek naar heksen-sites en toen kwam ik deze site tegen. Het lijkt me hartstikke leuk om op deze manier met andere heksen in contact te komen. Weten jullie voorlopig even genoeg en anders vraag je maar. Blessed be Luna
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Sept 24, 2003 9:38:09 GMT -5
wederom weer welkom, en wees actief ;D
|
|
|
Post by Janet on Sept 25, 2003 2:41:34 GMT -5
hoe actiever hoe beter ;D
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Sept 30, 2003 2:27:37 GMT -5
nogmaals hallo... eeeh, waar ben je?
|
|
|
Post by Janet on Sept 30, 2003 15:32:08 GMT -5
nobody knows it's one big mistery
|
|
|
Post by Sayuri on Oct 2, 2003 7:00:20 GMT -5
Strange...Over mystery gesproken.. Janet...Wat vind je van Naomi Campell - Mystery (Parfum)??
~Ik zal me weer aan het onderwerp houden...~ *Foei Sayuri...*
|
|
|
Post by Sayuri on Oct 2, 2003 7:01:10 GMT -5
Luna, laat weer es wat van je horen!!! We missen je...
|
|
|
Post by Janet on Oct 2, 2003 13:45:09 GMT -5
ken het luchtje niet heb meestal calvin klein eternity echt super lekker en blijft nog lang zitten ook! maareh luna waar zijt ge nou?
|
|
Maankind
Wiccan 'kom maar op' member
|
Post by Maankind on Oct 3, 2003 10:25:04 GMT -5
*gaat een grote Luna-zoektocht houden*
Hehe, al die geurtjes ken ik niet hoor! Alleen de blauwe parfum van de Pimkies vind ik wel leuk, doe ik alleen nooit op, is dan ook niet van mij ;D (*Vraagt zich af wat dattertoedoet*) Hehe, ff wa stoom aflaten, tis weekend!
dadakes Maankind
|
|
|
Post by Sayuri on Oct 4, 2003 12:03:27 GMT -5
Sorry, maar ik vind Mystery zo'n onwijs lekker geurtje...
|
|
|
Post by Janet on Oct 4, 2003 14:41:59 GMT -5
maakt niet uit maankind ik ken pimkies niet en mystery ook niet dus we staan deze ronde gelijk ;D
|
|