|
Post by Janet on Jul 31, 2003 14:12:05 GMT -5
wicca is een religie waar over het algemeen veel mensen raar tegenover staan. nou vraag ik mij af waarom jullie er juist wel ingeïnteresseerd zijn, en sommige van ons deze religie naleven. Ik zelf heb van huisuit altijd al te maken gehad met dingen over heksen en dergelijke dus bij mij heeft het er altijd al een beetje ingezeten. Sinds ik met Ingmar om ga ben ik er zelf ook over gaan lezen, maar beoefenen doe ik (nog) niet.
|
|
|
Post by Ingmar de Heiden on Aug 8, 2003 6:05:24 GMT -5
binnenkort komt er een stukje waarin ik compleet vertell hoe ik erop ben gekomen. maar hier alvast een voorproefje oew, dat was spannend.... de rest komt nog wel voorderest voel ik me er gewoon door aangetrokken. dat is iets wat je neit in een verhaaltje kan uitleggen, dat weet je gewoon.
|
|
Maankind
Wiccan 'kom maar op' member
|
Post by Maankind on Aug 21, 2003 8:57:04 GMT -5
Ik ben voor het eerst "echt" in aanraking gekomen met wicca in uhm, ongeveer oktober vorig jaar, door een meisje dat ik ken. Die vroeg op tekenschool of iemand iets wist over wicca. Ik zei dat ik er al wel iets in boeken over had gelezen, maar die waren fictie. Zij een beetje teleurgesteld "oh", en ze zei dat ze aan wicca deed. Ikke verbijsterd dat dat echt bestond, dus ik later op internet wicca opgezocht, en steeds meer stukjes van de puzzel vielen op zijn plaats. Ik was "thuisgekomen", zeg maar. Of dat hoop ik toch tenminste, ik zit nog altijd volop te leren. Waarom thuisgekomen? Ik heb dus altijd al iets met heksen gehad, misschien ook omdat ik graag griezelboeken las, en in een paar staan goeie heksen in, die vond ik dan razend interessant. Ook heb ik in het 6de leerjaar een heuse spreekbeurt gehouden over heksen, maar dat ging eigenlijk meer over de burning times.
dadakes Maankind
|
|